вторник, 12 юли 2011 г.

Покриване на международно признати стандарти и въвеждане на системи за управление в предприятията

Оперативна програма "Развитие на конкурентноспособността на българската икономика"

1.           Цел - насърчаване въвеждането на системи за управление на ресурсите, работата с клиенти, производствените ресурси, постигане на съответствие на продукти с европейски международни стандарти, както и въвеждане на добри производствени практики, като фактори за подобряване на управлението, оптимизиране на производствения процес, постигане на ефективна организация на цялостната дейност и създаване на продукти и услуги с висока добавена стойност, конкурентноспособни на европейския и световен пазар.

2.           Краен срок за приемане на проектни предложения - 28 септември 2011 г.

3.           Кой може да кандидатства:

·        Да са юридически лица или еднолични търговци, регистрирани съгласно Търговския закон или Закона за кооперациите, и

·        Да имат седалище в Република България, и

·        Да са пряко отговорни за изпълнението на дейностите по проекта, а не да действат в качеството на посредник.

·        Имат минимум 1 приключена финансова година (2010 г.) преди датата на обявяване на процедурата за подбор на проекти.

·        Имат реализирани нетни приходи от продажби за последната приключена финансова година (2010 г.) равни или надвишаващи 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева

4.           Дейности, за които може да се кандидатства:

4.1.        Въвеждане на стандартизирани системи за управление в предприятията:

·        Дейности за предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и въвеждане на системи за управление

·        Дейности за инвестиции в ново оборудване и нови технологии, които допринасят за въвеждане и/или постигане на съответствие с изискванията на изградената/ите стандартизирана/и система/и за управление

·        Дейности за сертифициране на стандартизираните системи за управление

4.3         Въвеждане на софтуерни системи за управление на: ресурсите на предприятията (ERP системи); работата с клиенти (CRM системи); производствените ресурси (MOM системи); и/или друг вид системи за управление на предприятията

·        Дейности за предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ и/или разработване и внедряване на софтуерни системи за управление

·        Дейности за инвестиции в ново оборудване и нови технологии, които допринасят за постигане на съответствие с изискванията на софтуерните системи за управление

4.3.        Постигане на продуктово съответствие от предприятията

·        Дейности за предоставяне на професионални съвети и консултации, пряко свързани с постигане на съответствие на продукти с европейски/международни стандарти

-        CE и други маркировки

-        Екомаркировка

-        Продуктови стандарти IFS (International Food Standard) и BRC (British Retail Consortium)

-        Оценка на съответствието

·        Дейности за инвестиции в ново оборудване и технологии, допринасящи за постигане на съответствие на продукти с европейски/международни стандарти

·        Дейности за удостоверяване на съответствието на продукти с вропейски/международни стандарти

4.4.        Въвеждане на добри производствени практики (ДПП)

·        Дейности за предоставяне на професионални съвети и консултации, пряко свързани с въвеждането на добри производствени практики

·        Дейности за инвестиции в ново оборудване и технологии, допринасящи за въвеждане, и/или постигане на съответствие с изискванията на добри производствени практики

·        Дейности за удостоверяване въвеждането на добри производствени практики.

5.           Максимална безвъзмездна помощ - 391 166 лева.

6.           Финансиране от програмата - максимум 75% от общите допустими разходи.
Разгледайте нашите ПРОДУКТИ, за да подкрепите дейностите за инвестиции в ново оборудване и нови технологии, които ще допринасят за въвеждане и/или постигане на съответствие с изискванията на изградената/ите стандартизирана/и система/и за управление.

Няма коментари: